خانه / ایده‌هایی در مدیریت / نمایشگاه مدیریت پسماندIWEX چگونه بود

نمایشگاه مدیریت پسماندIWEX چگونه بود

نمایشگاه مدیریت پسماند بازیافت و تجهیزات وابسته درتاریخ مشخص شده برگزار شد. (۱۴ آذر ۱۳۹۷).

توجه به موضوع مهم بازیافت و مدیریت پسماند برای همه مردم حیاتی و قابل ارزش است. در این نمایشگاه حضور فعالان بازیافت الکترونیک، خدمات شهری شامل  تولید کنندگان ماشین آلات و ارائه دهندگان خدمات بیش ازسایر سرفصل ها به چشم میخورد. سایر موارد حاضر در نمایشگاه همچون شردر های ساخت داخل برای فرآوری قراضه و تولید با کیفیت این محصول، بازیافت نخاله های ساختمانی، تبدیل شیرابه زباله به ریز دانه ها و موارد دیگر به صورت تک مورد در فضای نمایشگاه قابل مشاهده بود. درزمینه زباله های پزشکی، دام پزشکی، کشاورزی شامل باغبانی و زراعی، زیاله سوزها، و بسیاری سرفصلها جای خالی فعالان علمی و اقتصادی کاملا” احساس میشد. وجود هنر در بسیاری از فعالیتها دارای جایگاه است و امیدواریم در آی وکس دوم بتوانیم این خلاء را به درستی پوشش دهیم.

حمایت از کالای ایرانی یک موضوع بسیار مهم و قابل ملاحظه است. در این نمایشگاه تلاش شده بود تا از ماشین سازان داخلی که محصولاتشان مرتبط با مدیریت پسماند و بازیافت است دعوت بعمل آید تا امکان معرفی کالای ساخت ایران خودشان را بیش از گذشته داشته باشند.

به منظور بالا بردن سطح آگاهی و علمی دنبال کنندگان موضوع مهم مدیریت پسماند تلاش شد تا کارگاههای آموزشی متنوعی در بازه چهار روزه نمایشگاه سازماندهی شود. کیفیقت برخی از این کارگاهها قابل قبول و برخی نیز نیازمند تقویت بیشتر میاشند. تلاش خواهیم کرد تا در نمایشگاه آینده عناوین و اساتید با دقت بسیار بیشتری انتخاب شده و حضور پیدا کنند.

وجود مخاطب برای همه نمایشگاهها یک اصل مهم بشمار میرود. اطلاع رسانی از نمایشگاه همچنین وجود شرکتهای توانمند به همراه فعالان علمی و صاحب ایده و نام از گزینه های مهم جذب محسوب میگردد.

روز اول و آخر نمایشگاه مدیریت پسماند کاملا” متفاوت بودند. حضور شهرداران و اعضای شورای شهر از سراسر ایران کاملا” مشهود بود.

امید است با برنامه ریزی صحیح تر و دقیق تر امکان فعالیت مفید در راستای قوانین حاکم بر کشور را داشته باشیم.

 

با احترام

این مطلب را هم بخوانید!

 نکات قابل توجه و مفید برای بالا بردن مهارت های ارتباطی

تلاش کنیم : ۱- یک شنونده واقعی باشید! ۲- حس همدردی خود را تقویت کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *