خانه / ایده‌هایی در مدیریت / آغاز به کار نمایشگاه مدیریت پسماند IWEX

آغاز به کار نمایشگاه مدیریت پسماند IWEX

اولین نمایشگاه مدیریت پسماند، بازیافت و ماشین آلات وابسته امرو چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ در محل نمایشگاههای شهر آفتاب آغاز به فعالیت نمود.

به گزارش مجری برگزاری، این نمایشگاه از روز چهارشنبه ۱۴ آذر تا روز شنبه ۱۷ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در شهر آفتاب در جریان خواهد بود.
براساس اعلام مجری برگزاری  ۸۵ غرفه در این نمایشگاه برپا شده که از این تعداد ۱۵ غرفه مربوط به شرکت کنندگان خارجی است، در این نمایشگاه کشورهایی از جمله آلمان با شرکتهای ریسایکلین پارتنر و سیکون

ایتالیا با شرکت های ایریس مک، گویدتی، برگمینی، زانتی

ایرلند شمالی باشرکت آناکوندا

هلند مجله تخصصی ریسایکلین اینتر نشنال

و چین حضور یافته اند.
هدف از برگزاری این نمایشگاه جذب شرکت های فعال در زمینه مدیریت پسماند و بازیافت اعلام و تاکید شده است که وضعیت ایران از نظر تولید پسماندهای خانگی، شهری، کشاورزی و بیمارستانی نیازمند توجه بیشتر به منظور برنامه ریزی دقیق تر میباشد.
گزارش شده است که شرکت های دانش بنیان نیز در این نمایشگاه شرکت کرده اند.
به گزارش ایرنا روزانه حدود ۹ هزار تن زباله در پایتخت تولید و به مجموعه دفن زباله  کهریزک ( آرادکوه ) در جنوب تهران منتقل می شود.
در مراسم افتتاح این نمایشگاه مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی، معاونت امور دام و اداره کل تغذیه و بهبود جایگاه دام – سازمان صنعت معدن تجارت استان تهران – معاونت دریایی سازمان حفاطت محیط زیست، حضور چشمگیر داشتند.

در این بین اما غیبت مسئولین شهری برای مراسم افتتاحیه خالی بود. در روز اول نمایشگاه پنج گارگاه آموزشی مرتبط با پسماند برگزار گردید که مورد استقبال خوبی قرار گرفته بود.

 

این مطلب را هم بخوانید!

معرفی شرکت BSR-Berlin

وظیفه این شرکت بازیافت پسماند – گیاه، درخت، بوته درخت های کریسمس، میوه و سبزیجات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *